wtorek, 25 września 2012

F&F "miejski styl" na jesień 2012

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...W ubiegłym tygodniu zostałem zaproszony przez markę F&F do ich pierwszego w Polsce salonu w Centrum Handlowym Blue City w Warszawie. Nie była to moja pierwsza wizyta w F&F Store. Muszę przyznać, że sklep swoim designem i asortymentem robi duże wrażenie. Moim zadaniem było stworzenie kilku stylizacji dla siebie. Zdecydowałem się na "miejski styl". Lubię w ciągu dnia czuć się swobodnie, nie zakładam ubrań, które krępują ruchy. Jako stylista większość dnia spędzam na bieganiu po mieście po showroomach i sklepach w poszukiwaniu odpowiednich kreacji do sesji czy gwiazd. W tym przypadku stawiam na wygodę. Spośród bogatej oferty F&F postawiłem na warstwy, dzięki czemu look w ciągu dnia może się zmieniać. Bez wątpienia hitem jesieni będzie puchowa kamizelka, którą łączymy z bluzami z kapturem, kolorowymi T-shirtami lub wzorami. Wśród kolorów najbardziej przypadły mi do gustu: bordo, granat i zieleń. Stylizacje, które stworzyłem świetnie sprawdzą się w mieście jak również na weekendowych wyjazdach w górach. A najważniejsze, że ubrania marki F&F są dobrej jakości i w bardzo przystępnych cenach.




Zapraszam na stronę marki F&F http://www.ffmoda.com/pl oraz na bloga http://blog.ffmoda.com/pl-pl.html 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz