piątek, 14 września 2012

The Best of New York Fashion Week SS 2013 - Proenza Schouler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Za nami pierwszy z Tygodni Mody na sezon wiosna/lato 2013, który odbył się w Nowym Jorku. To właśnie tamtejsi projektanci najbardziej trafiają w mój gust estetyczny, prezentując nowatorskie kolekcje. Z uwagą obejrzałem kilkadziesiąt pokazów przyglądając się wszystkim detalom. Moim głównym faworytem bez wątpienia została kolekcja duetu Proenza Schouler. Projektanci marki - McCollough i Hernandes - po raz kolejny mnie nie zawiedli. Od 10 lat jestem wielkim fanem ich twórczości, która za każdym razem wzbudza we mnie emocje i inspiruje w codziennej pracy. W kolekcji na sezon wiosna/lato 2013 główną rolę odgrywają kolory, laserowe cięcia i printy. Szereg w niej ciekawych zestawień pachworkowych, nowych rozwiązań łączenia kolorów i tkanin. Mam nadzieję, że propozycje duetu przypadną do gustu kobietom na całym świecie, stając się hitem sezonu.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz