środa, 22 września 2010

Christopher Kane i jego wizja przyszłości

Śledząc London Fashion Week czekałem na moment zaskoczenia. Jak zwykle nie zawiódł mnie zdolny Christopher Kane, który co sezon zadziwia mnie swoimi nowatorskimi pomysłami. Propozycje na senon wiosna/lato 2011 to bezkompromisowa wizja przyszłości. Projektant odniósł się do szkiców Norman'a Harnell'a oraz zainspirował filmem "Łowca androidów". Kane odważył się połączyć koronki, plisy, skórę i dzianinę, styl japońskiej pensjonarki z printami przypominającymi tatuaże oraz fluorescencyjne kolory. Na pierwszy rzut oka kolekcja może wydawać się trudna i skomplikowana w odbiorze jednak warto przyjrzeć się dokładniej aby zauważyć olśniewającą energię kolorów i całkiem nowe połączenia tkanin i struktur. Zdecydowanie mój faworyt na przyszłoroczną wiosnę.


photo: Marcio Madeira/ firstVIEW


2 komentarze:

  1. Jak dla mnie outfity trochę za bardzo zabudowane, brka uniwrsalnego odbiorcy, widać,że ubrania przeznaczone dla dojrzałych kobiet.
    Jedyne co się wyroznia to zywa kolorystyka-jednak to tez ma swoje plusy jak i minusy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za Twoja opinie kolekcji :) No ja już jestem znudzony tym co jest w sklepach mimo,że jesień dopiero się zaczęła. Dlatego te kolory mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń