Ostatnimi dniami cały świat żył kolaboracją domu mody Lanvin i H&M, podczas gdy na horyzoncie jawi się o wiele ciekawsza współpraca – króla przepychu i luksusu Valentino z marką GAP, specjalizującą się w sportowych, casualowych ubraniach na co dzień. GAP został założony w 1969 roku i jest obecnie największą spółką odzieżową w Stanach Zjednoczonych. Na swoim koncie ma współpracę z takimi gwiazdami jak: Madonna, Missy Elliot i Sarah Jessica Parker.
Kolekcje Valentino for GAP stworzyli dyrektorzy kreatywni marki Valentino: Maria Grazia Chiuri oraz Pier Paulo Piccioli. Co ciekawe, kolekcja Valentino nie kontynuuje tendencji typowej dla takich kolaboracji, czyli przekształcania swoich projektów tak, by odpowiadały masowym gustom i portfelom (czyli, jak to było w przypadku Lanvin, zmieniania materiałów na tańsze, by obniżyć cenę), a raczej stara się naprawdę połączyć tak różne filozofie obu marek – w pierwszych zdjęciach reklamowych widzimy części garderoby zrobione ze zgrzebnej tkaniny khaki, uformowanej w fantazyjne, typowe dla Valentino kwiaty i falbany. Czyżby więc wreszcie projektanci zrozumieli, że "współpraca" to nie przedstawianie tych samych projektów w tańszej wersji, tylko połączenie sił obu marek?
Kolekcja Valentino for GAP będzie miała swoją premierę podczas otwarcia nowego, flagowego salonu GAP w Mediolanie, Londynie oraz Colette w Paryżu. Niestety marka nadal jeszcze nie jest dostępna w Polsce, więc zostaje nam szybko kupić tani bilet lotniczy do jednej z modowych stolic Europy by cieszyć się przepychem i jakością Valentino w rozsądnej cenie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz