środa, 20 czerwca 2012

ZUO Corp. - Jungle Gardenia AW 2012/2013

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Rzadko mi się zdarza, a bym na wydarzenie modowe czekam z niecierpliwością kilka tygodni. Podczas eventu TONI&GUY, marka ZUO Corp. zaprezentowała kilka sylwetek jako zwiastun nowej kolekcji. Już wtedy wiedziałem, że przygotowywany autorski pokaz będzie niesamowity dla oka. 




Premiera kolekcji "Jungle Gardenia" na sezon jesień-zima 2012/2013 miała miejsce we wtorek w Auli Politechniki Warszawskiej. Od samego wejścia zachwycała scenografia - podświetlane kubiki, białe schody, niebieskie oświetlenie, żywy paw albinos oraz warstwa dymu pokrywająca podłogę. W błogi nastrój wprowadziła nas muzyka, a raczej dźwięki natury i odgłosy ptaków. Nie był to typowy wybieg, tylko żywa instalacja na którą składały się wychodzące z ciemności modelki, które po kolei zajmowały miejsce na wyznaczonym kubiku. Każda z nich miała czarny welon, który opadał im z głowy w momencie oświetlenia danej sylwetki. W finale na szczycie chodów pojawiła się modelka w sukni z białego sprasowanego jedwabiu wyszywana koronką oraz kamieniami Svarowski Elements. Bartek Michalec tworząc kolekcje inspirował się wielkimi krawcami mody, latami 50. XX wieku oraz historią ubioru. Zaprezentowane sylwetki były wykonane z tkanin hi-tech, a technologia i konstrukcja każdej części garderoby dopracowana w najmniejszym szczególe. Większość kreacji to dzieła sztuki, które sprawdzą się również w codziennym noszeniu oraz zachwycą detalem i kunsztem wykonania każdą kobietę spragnioną mody na najwyższym światowym poziomie. Bez wątpienia był to najlepszy pokaz, jaki miałem okazję zobaczyć na nadchodzący sezon.






3 komentarze:

  1. jak najbardziej się zgadzam kolekcja poza sztywnym polskim schematem :) brawo Bartek

    http://annkie-company.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A jednak można w naszym kraju zrobić coś na światowym poziomie. Mam nadzieję, że polscy projektanci wyciągną wnioski z tej wczorajszej "lekcji" mody. Miejmy nadzieję, że już niedługo zapomnimy o takich słowach jak: poprawna, komercyjna, zachowawcza. Chcemy oglądać tylko prawdziwą modę. Taką jaką zaprezentowała marka ZUO Corp.

    OdpowiedzUsuń