niedziela, 8 stycznia 2012

Jil Sander - mroczna kampania SS 2012

Domy mody prześcigają się w tworzeniu oryginalnych kampanii reklamowych. Po monochromatycznej kampanii Emporio Armani i zjawiskowej Valentino, przyszedł czas na Jil Sander. Niemiecka projektantka postanowiła zaskoczyć wszystkich i zdecydowała się na nietuzinkową kampanię, która utrzymana jest w klimacie rodem z przerażającego horroru. Autorem zdjęć jest fotograf Willy Vanderperre, przed którego obiektywem stanęły Natasha Poly, Daria Strokous, Clement Chabernaud i Aiden Andrews. 








1 komentarz:

  1. Jil Sander to "wisienka na torcie" świata mody. Jest na jego szczycie i pomimo całej masy słodkiego kremu, to właśnie tą "gorycz" cenią najbardziej wyrafinowane gusta. Ubrania tej marki to perfekcja kroju, która nie potrzebuję sterty falban, cekinów, koronek itp. ozdób. Taka jest też ta kampania, nie wszyscy docenią jej artyzm, ale to ona wzbudzi emocje wszystkich. Tylko od każdego z nas zależy co odczujemy...

    OdpowiedzUsuń