wtorek, 17 stycznia 2012

Greg Nawrat twarzą marki Delikatessen SS 2012

Greg Nawrat, polski model znany Wam już z ostatniej kampanii Gucci, tym razem prezentuje ubrania w lookbook'u marki Delikatessen na sezon Wiosna/Lato 2012



Wizją dla idei marki Delikatessen jest produkcja ubrań zainspirowanych "czystością", czyli czegoś, co osiągnie równowagę pomiędzy dawniejszą sztuką, a nowoczesnym podejściem do desgin'u. Zarys marki Delikatessen to subtelna gra kolorów, szczegółów oraz dopracowanych faktur materiałów. Założycielami marki Andre Lisowski oraz Stephen Hartog. Ich logo jest wynikiem abstrakcji Małgorzaty JastrzębskiejOdczuwamy potrzebę dostarczania produktów, które rzucają wyzwanie tradycyjnym ideom oraz zwracają na siebie uwagę obecnych czasów. Pracujemy niezależnie od nikogo w niewielkiej grupie. Chcemy stawać się lepsi oraz osiągnąć zasadniczą rozpoznawalność naszej pracy. Zapominamy o cenionych produktach, a zamiast doceniamy te, których czasy posiadają przemyślane i prawdziwe zobowiązania i stawiamy je w stan rozwijania się. Jesteśmy tzw. nowoczesnymi rzemieślnikami.”









    photographer: Stanislaw Boniecki
    model: Greg Nawrat
    designer: Delikatessen

1 komentarz:

  1. Wow :D Jestem pod wrażeniem Grega i tej kolekcji ;) Świetna !!
    Bardzo intereujący blog!
    Pozdrawiam i zapraszam do nas,
    M.
    http://2bigcitylifes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń