wtorek, 15 stycznia 2013

Małgosia Bela w kampaniach reklamowych SS 2013

Małgosia Bela, jedna z ikon modelingu, nie musi już nikomu udowadniać swojej pozycji w świecie mody. Właśnie zaczęły pojawiać się pierwsze kampanie reklamowe na sezon wiosna/lato 2013. Bela, jak dotąd zgarnęła sześć kontraktów. Jest twarzą kampanii Chloe, Miu Miu, Roberto Cavalli, Alexander Wang, Marc O'Polo i Joseph. Dla mnie największą niespodzianką jest zapowiedź pierwszego numeru Harper's Bazaar Polska, którego okładkę będzie zdobić modelka.









Małgosia Bela urodziła się i wychowała w Krakowie. Ukończyła muzyczną szkołę średnią w klasie fortepianu. Potem przeniosła się do Torunia. Na tamtejszym uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika została absolwentką filologii angielskiej. W międzyczasie w warszawskiej agencji Model Plus rozpoczęła karierę modelki. Udało się jej, mimo że miała już 21 lat. Dzięki współpracy z agencją Next wyjechała na pokazy do Nowego Jorku. Potem brała udział w kampaniach reklamowych takich gigantów, jak Versace, Calvin Klein, Valentino, Louis Vuitton, Gucci, Lanvin, Donna Karan oraz pokazach m.in. Chanel, Christiana Diora, Prady, Yves Saint Laurenta i Givenchy. Swoją twarzą reklamowała perfumy Opium Yves Saint Laurent, Gucci Rush, Jil Sander, Potion Dsquared2 oraz L.I.L.Y. Stelli McCartney. W 2009 roku pojawiła się w prestiżowym kalendarzu Pirelli. Obecnie jest również aktorką. Zagrała w „Ono” Małgorzaty Szumowskiej, w obu częściach „Karol. Człowiek, który został Papieżem” oraz w serialu stacji HBO - „Bez tajemnic”.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz