14 grudnia w Sali Ratuszowej Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, odbył się charytatywny pokaz nowej kolekcji Mariusza Przybylskiego „Digital”. Zaprezentowane projekty na sezon jesień-zima 2012/2013 trafiły na aukcję Wielkiej Kampanii Życia – Avon Kontra Rak Piersi.
Projektant przyzwyczaił nas do świetnie skrojonych garniturów, oszczędnej zmysłowości i balansowaniu pomiędzy konwencjami. Damska część kolekcji miała bardzo wieczorowy charakter. Wszechobecny błysk w postaci złota, przezroczystych kamieni oraz kobaltowych frędzli - zdobił białe i czarne garnitury, sukienki i spódnice. Uwagę przykuwały eksperymenty z wyłogami marynarek i kołnierzem pięknego płaszcza o architektonicznej formie. Nowością w projektach Mariusza, było zastosowanie kratkowanego tweedu połączonego z dość kiczowatymi aplikacjami, które nie zdobyły mojego uznania. Pokaz otworzyła dawno nie widziana Kamila Szczawińska. Na wybiegu pojawiła się również jedna z uczestniczek ostatniej edycji Top Model – Vera, która udział w pokazie wygrała podczas jednej z konkurencji programu. Projekty męskie to połączenie elegancji, rocka, stylu grunge i stroju dandysa. Nie zabrakło charakterystycznych dla projektanta skórzanych spodni, przezroczystych dzianin, geometrycznych cięć i wstawek złota. Na uwagę zasługiwała scenografia, w której zastosowano futurystyczne zwisające z sufitu świetlówki.
Tym razem Mariusz Przybylski postanowił pokazać najnowszą kolekcję najpierw w Polsce. Zaprezentowana kolekcja swoją światową premierę będzie miała na Mercedes-Benz Fashion Week w Berlinie, który odbędzie się w styczniu 2012 roku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz