poniedziałek, 16 kwietnia 2012

TONI & GUY - show na światowym poziomie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...12 kwietnia, w najmodniejszym miejscu stolicy SOHO Factory odbył się Launch brytyjskiej marki specjalizującej się w dziedzinie stylizacji i pielęgnacji włosów - Toni&Guy. Przyznam szczerze, że wybrałem się tam od niechcenia, zmęczony po kilku dniach pracy. Kilka razy byłem już gościem tzw show fryzjerskich i za każdym razem widziałem przestylizowane sylwetki, rzeźby z włosów i kiczowate makijaże.  Tym razem zobaczyłem show na światowym poziomie. Już na wejściu zachwyciła mnie bardzo profesjonalna scenografia, liczba znajomych, z którymi na co dzień nie mam czasu się spotkać oraz muzyka wydobywająca się z głośników.  Prezentacja była podzielona na cztery tematy w wersji total look - glamour, classic, casual i creative. W tym nurcie odbył się pokaz czterech najlepszych polskich projektantów. Styl casual reprezentował Robert Kupisz, pokazując dobrze znaną i świetnie sprzedającą się kolekcje wygodnych ubrań. Agnieszka Maciejak idealnie wpisała się w styl glamour swoimi złotymi sukienkami, a elegancka kolekcja Mariusza Przybylskiego w classic. Jednak największą niespodziankę sprawił mi Bartek Michalec ze swoją premierową mini kolekcją dla ZUO Corp, inspirowaną latami 50. Już nie mogę doczekać się pokazu całej wizji na sezon jesień/zima 2012. Gośćmi specjalnymi eventu była modelka Jacquetta Wheeler i DJ Charles Schillings, znany z performenc'ów dla światowych domów mody. Zdecydowanie była to impreza na najwyższym poziomie i mam nadzieję, że to zmusi organizatorów innych event'ów do działania.






1 komentarz:

  1. to też budżet inny i nie ma co porównywać, którą inną polską markę byłoby na to stać, taka produkcja kosztuje sporo ...

    OdpowiedzUsuń