Na trzy lata podpisała kontrakt z japońską firmą kosmetyczną Shiseido. Zdjęcia robił jej m.in. Richard Avedon, którego uważa za najlepszego fotografa na świecie. Beli nie zabrakło na okładkach najważniejszych magazynów mody, w tym „Vogue’a”. Jako jedyna Polka pojawiła się w najsłynniejszym kalendarzu świata Pirelli na rok 2009 a także brała udział w sesji Tima Burtona.
Małgosia to nie tylko wieszak na ubrania, ale i osobowość. Gdy osiągnęła międzynarodową sławę, porzuciła wybiegi i sesje zdjęciowe. Zapisała się do agencji aktorskiej CAA. W 2003 roku rozpoczęła studia w prestiżowej szkole aktorskiej w Nowym Jorku Actors Studio. Już rok później można ją było zobaczyć w międzynarodowym projekcie „Karol. Człowiek, który został Papieżem”, będącym ekranizacją losów Karola Wojtyły przed jego wyborem na głowę Kościoła katolickiego. Bela wcieliła się w Hanię Tuszyńską, przyjaciółkę Wojtyły, granego przez Piotra Adamczyka. Tę bohaterkę zagrała jeszcze w 2006 roku w kontynuacji filmu pt. „Karol. Papież, który pozostał człowiekiem”.
Obecnie Małgosia nadal jest jedną z najlepszych modelek w branży. W rankingach na najwyższe zarobki zajmuje 14 miejsce, natomiast w ikonach wśród modelek 18. Niebawem wystąpi w kampanii reklamowej Rock & Republic u boku Julii Restoin - Roitfeld, córki naczelnej francuskiego Vogue'a.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz