poniedziałek, 28 lutego 2011

Marios DIK - marka dla dużych chłopców




Projekt MARIOS DIK jest efektem współpracy Karola Radziszewskiego i magazynu DIK Fagazine z projektantami MARIOS - Leszkiem Chmielewskim i Mariosem Loizou. Radziszewski spełnił swoje marzenie z dzieciństwa i wniknął do świata mody. Razem z projektantami stworzył koszulki, spodnie, dresy i slipy. Nadruki na materiały robili w Tokio, ubrania szyli w Olsztynie, a teraz sprzedają je w Berlinie, Mediolanie i Tokio.






Projektowi towarzyszyła akcja "Majtki za wideo" - czytelnicy, artyści oraz przyjaciele DIK Fagazine zostali zaproszeni do wykorzystania dikowych majtek jako rekwizytu w ich własnych filmach. W lipcu 2010 roku filmy te zaprezentowali w Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie, gdzie jedna z sal zamieniła się również w butik. 




Modele z wyżej zaprezentowanej kolekcji można już zakupić w butiku Love & Trade
Warszawie. Natomiast krótkie filmy z wystawy zobaczycie na www.mariosdik.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz