Wiosenna kampania reklamowa Dolce & Gabbana utrzymana jest w podobnej stylistyce jak ubiegłoroczna sesja tej marki, w której twarzą była Madonna. Na fotografiach, które ponownie wykonał mistrz obiektywu Steven Klein, możemy podziwiać czołowe modelki światowego modelingu: Alessandrę Ambrosio, Isabeli Fontanę, Marynę Linchuk i Izabel Goulart. Tum razem duet projektantów postawił na emocje twarzy a nie jak do tej pory lśniące i przepełnione seksapilem ciała.
Natomiast zdjęcia męskiej kolekcji przedstawiają prawdziwych samców podczas ciężkiej pracy w bieli i czerni. Moim zdaniem to najlepsza kampania reklamowa na sezon wiosna-lato 2011, która znacznie wyróżnia się na tle innych domów mody.
Więcej o kolekcji damskiej:
http://conradofado.blogspot.com/2010/09/jubileusz-dolce-gabbana.html
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz